Sample of All FAQs (Helpie FAQ)
Helpie FAQ
Na kakšen način obračunavate pravne storitve?
Naše pravne storitve računamo glede na način in obseg dela (odvisno od vaših želja), in sicer…
- po urni postavki na podlagi dogovora s stranko ali
- po mesečnem pavšalu, ki se ga dogovorimo s stranko.
Komu so namenjene pravne storitve?
Fizičnim in pravnim osebam, ki želijo strokoven in ažurni pristop k rešitvi zadeve.
Kakšen je delovni čas pisarne?
Naša pisarna je odprta med delovniki od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00.
Kako priti do pravnega nasveta ?
Zelo enostavno.
Po telefonu:
Vprašanje nam lahko zastavite tako, da nas pokličete na telefonsko številko 040/162 702 v delovnem času med 8.00 in 16.00.
Osebno srečanje:
Lahko se z nami dogovorite za osebno srečanje, kjer se posvetimo vaši zadevi in vam odgovorimo na vprašanja in podamo usmeritve.
Preko elektronske pošte:
Pišite nam na komerciala@iusta.si ter nam zastavite vprašanje ter vam po plačilu predračuna svetujemo in najdemo najboljšo rešitev za vaš izziv.